Kalite Yönetimi
Kapsamlı analizlerle temsilcilerinizin performansındaki eksikleri belirleyin, geri bildirimler, eğitim ve koçluk programlarıyla performanslarını iyileştirin.
Çağrı merkezinizde endüstri standartlarına, yasal yönetmeliklere ve sektörel düzenlemelere uygun hareket edilmesini sağlayarak riskleri azaltın ve cezaları önleyin.
Müşteri deneyimini olumsuz etkileyen engelleri çözüme kavuşturarak müşterilerin zamanında ve kişiselleştirilmiş destek almasını sağlayın ve memnuniyetlerini artırın.
Neden Onsoft Kalite Yönetimi?
Farklılaşma Noktaları
İhtiyaçlarınıza Özel Çözümler
Sizinle sürekli dirsek temasında olarak, ihtiyaçlarınızı daha iyi anlıyor ve beklentilerinizi karşılayan çözümler sunuyoruz.
Esnek Değerlendirme Seçenekleri
Dilediğiniz temsilciyi veya kampanyayı gün, saat ve birçok farklı kritere göre ister görüşme sırasında, ister sonrasında değerlendirin.
Eksiksiz Etkileşim Değerlendirme
Kaydedilen çağrıların yanı sıra eposta, SMS, chat ve yazışma gibi tüm etkileşimleri eksiksiz olarak değerlendirin.
Görüşmeleri Canlı İzleme
Çağrı merkezi yöneticilerinizin, görüşme esnasında konuşmayı canlı dinlemesine ve gerekli durumlarda temsilcilerle yazışma yoluyla etkileşime girmesine olanak tanıyın.
Pratik Performans Değerlendirme
İster kolayca güncelleyebileceğiniz form şablonlarımızı kullanarak; isterseniz de kendi değerlendirme formlarınızı yaratarak temsilcileri iletişim becerileri ve konuşma içeriği gibi kriterlerle değerlendirin.
Konuşma Analizi ile Kapsamlı Analiz
Konuşma analizi teknolojisiyle çağrı içeriklerini kelime, kelime grubu, ifade ve konuşma davranışının (sessizlik, monotonluk vb.) yanı sıra; tema bazlı (satış, müşteri şikayeti ve kampanya gibi) analiz edin.
Onsoft Kalite Yönetimi teknolojisinin detaylı teknik özellikleri için veri sayfamıza göz atın.
Kalite Yönetimiyle Kaliteli Hizmeti Garantileyin
Onsoft Kalite Yönetimi çözümüyle çağrı merkezi operasyonlarınızda mükemmeli yakalayın.