Kalite Yönetimi

Etkili performans değerlendirmeyle çağrı merkezinizin hizmet kalitesini artırın ve bu kalitenin kalıcı olmasını sağlayın.

Record all inbound and outbound calls completely and securely to take the first step toward effective quality management.

Onsoft Quality Management Software
Onsoft Quality Management Software
Onsoft Quality Management Software

Faydalar

Faydalar

Faydalar

Temsilci Performansını Artırın

Temsilci Performansını Artırın

Kapsamlı analizlerle temsilcilerinizin performansındaki eksikleri belirleyin, geri bildirimler, eğitim ve koçluk programlarıyla performanslarını iyileştirin.

Kurallara Uyduğunuzdan Emin Olun

Kurallara Uyduğunuzdan Emin Olun

Ensure compliance

Çağrı merkezinizde endüstri standartlarına, yasal yönetmeliklere ve sektörel düzenlemelere uygun hareket edilmesini sağlayarak riskleri azaltın ve cezaları önleyin.

Müşteri
Deneyimini İyileştirin

Müşteri
Deneyimini İyileştirin

Müşteri deneyimini olumsuz etkileyen engelleri çözüme kavuşturarak müşterilerin zamanında ve kişiselleştirilmiş destek almasını sağlayın ve memnuniyetlerini artırın.

Neden Onsoft Kalite Yönetimi?





Farklılaşma Noktaları

İhtiyaçlarınıza Özel Çözümler

Sizinle sürekli dirsek temasında olarak, ihtiyaçlarınızı daha iyi anlıyor ve beklentilerinizi karşılayan çözümler sunuyoruz.

Esnek Değerlendirme Seçenekleri

Dilediğiniz temsilciyi veya kampanyayı gün, saat ve birçok farklı kritere göre ister görüşme sırasında, ister sonrasında değerlendirin.

Eksiksiz Etkileşim Değerlendirme





Kaydedilen çağrıların yanı sıra eposta, SMS, chat ve yazışma gibi tüm etkileşimleri eksiksiz olarak değerlendirin.

Görüşmeleri Canlı İzleme

Çağrı merkezi yöneticilerinizin, görüşme esnasında konuşmayı canlı dinlemesine ve gerekli durumlarda temsilcilerle yazışma yoluyla etkileşime girmesine olanak tanıyın.

Pratik Performans Değerlendirme

İster kolayca güncelleyebileceğiniz form şablonlarımızı kullanarak; isterseniz de kendi değerlendirme formlarınızı yaratarak temsilcileri iletişim becerileri ve konuşma içeriği gibi kriterlerle değerlendirin.

Konuşma Analizi ile Kapsamlı Analiz

Konuşma analizi teknolojisiyle çağrı içeriklerini kelime, kelime grubu, ifade ve konuşma davranışının (sessizlik, monotonluk vb.) yanı sıra; tema bazlı (satış, müşteri şikayeti ve kampanya gibi) analiz edin.

Kalite Yönetimi Veri Sayfası

Kalite Yönetimi Veri Sayfası

Onsoft Kalite Yönetimi teknolojisinin detaylı teknik özellikleri için veri sayfamıza göz atın.

İndir

Memnun Müşterilerimiz

Lider Markalar Şirketimize Güveniyor

Memnun Müşterilerimiz

Lider Markalar Şirketimize Güveniyor

Memnun Müşterilerimiz

Lider Markalar Şirketimize Güveniyor

Kalite Yönetimiyle Kaliteli Hizmeti Garantileyin

Onsoft Kalite Yönetimi çözümüyle çağrı merkezi operasyonlarınızda mükemmeli yakalayın.